ちょっと宣伝


フォト

お友達リンク

広告




広告.

  • 縦長広告

    ブログ検索☆BITZ
無料ブログはココログ

« 活動限界です | トップページ | アルミシート »

2007年11月16日 (金)

ボツ画供養

一月ほど前ですが、友人と秋葉原へ行ってきました。

久しぶりに会う友人だったので楽しい時間を過ごしたんだけど、文章を考えていたら自分の中で旬の時期が過ぎてしまいました。
(一応そのネタのために画像も撮影してみたのに)

なのでこの日記はそのボツになった画像の供養です。

秋葉原へ行った目的はメイド喫茶へ行くためでした。

友人もすごくノリノリだったので結局2件もハシゴしちゃいました

…という日記だったのです。

んでそのために撮影した画像がコレ。

E20071022b

メイド喫茶ンゲリオン(爆)

やすらかに成仏してくだされ…。 (* ̄ノ ̄)/Ωチーン

« 活動限界です | トップページ | アルミシート »

キャラクターねた」カテゴリの記事

手作り」カテゴリの記事

コメント

あはは♪
忙しいと言いながら、結構暇なことやってるねぃww

久しぶりに爆笑したよw
シャムシェルナスもねww

>こんちゃん☆
へへ、なんだかんだいって実は暇人かも~。
だったらもっとブログ更新しろって感じですよね。
これからもこんちゃんに楽しんでもらえるような日記をがんばりまっす!

I simply could not leave your site before suggesting that I really loved the usual info an individual supply in your visitors? Is gonna be again ceaselessly to check up on new posts

I have been browsing on-line greater than three hours lately, yet I never found any fascinating article like yours. Itˇs lovely worth sufficient for me. In my view, if all site owners and bloggers made just right content as you probably did, the net will be a lot more useful than ever before.

Thank you for your blog.Really thank you! Much obliged.

Im grateful for the article post.Really thank you!

I enjoy what you guys are up too. This sort of clever work and exposure! Keep up the terrific works guys I’ve included you guys to our blogroll.

コメントを書く

(ウェブ上には掲載しません)

« 活動限界です | トップページ | アルミシート »